Hjem Mit liv Omsorg, støtte og tilbud Hjælp til fysisk og psykisk handicap Handleplan på handicapområdet Nyhedsbreve vedr. handleplan på handicapområdet

Nyhedsbreve vedr. handleplan på handicapområdet

På baggrund af et borgerdialogmøde den 31. august 2021 på handicapområdet blev der udarbejdet en handleplan. Deltagerne på mødet var borgere, pårørende, forældre, værger m.fl., som alle havde forskellige oplevelser af mødet og kommunikationen med Egedal Kommunes handicapområde. Af handleplanen fremgår temaer, aktiviteter og de mål, vi ønsker at opnå, så borgernes oplevelse af mødet og kommunikationen med Egedal Kommune bliver endnu bedre.

Nyhedsbrevet

Formålet med vores nyhedsbrev er at fortælle om, hvad vi arbejder med i vores handleplan. I vil få informationer om stort og småt – det hele handler om, hvordan vi sammen kan skabe en bedre hverdag for jer, som enten selv har et handicap, eller som er pårørende.

Det første nyhedsbrev udkom i november 2021, og vil blive udgivet hver tredje måned.
Nedenfor kan du finde nyhedsbrevene.

Social og handicap