Hjem Kom og vær med Høringsmøde om udviklingsplan for Ølstykke Fritidsområde

Høringsmøde om udviklingsplan for Ølstykke Fritidsområde

Vær med, stil spørgsmål og bidrag med input, når vi sammen gennemgår hovedelementerne i den nye udviklingsplan for Ølstykke fritidsområde.

tirsdag 20. august Klokken 17.30 - 19.00 Fodboldens klubhus, Tranekærvej 3, Ølstykke Fritidsområde

Egedal Kommune inviterer til høringsmøde

Vi opfordrer alle interesserede borgere til at deltage i høringsmødet og bidrage med input og spørgsmål til den fremtidige udvikling af Ølstykke Fritidsområde.

Det er nødvendigt at tilmelde sig mødet af hensyn til forplejningen.

Program

På mødet gennemgår vi hovedelementerne i udviklingsplanen, og der vil være tid til spørgsmål.

Udviklingsplanens formål

Udviklingsplanen har til formål at forbedre de fysiske rammer for fritidsaktiviteter i området.

Udviklingsplanen er resultatet af en proces med involvering af områdets brugere og eksperter, hvilket har ført til bud på løsninger af tre centrale udfordringer:

• Hvordan der skabes gode fysiske rammer for udviklingen af eksisterende og nye aktiviteter i området
    med udpegning af byggefelter til mulige, fremtidige faciliteter, der placeres centralt for at skabe bedre sammenhæng i området.

• Hvordan der skabes bedre sammenhæng på tværs af fritidsområdets delområder
    med stiforbindelser, mødesteder og rekreative områder, der kan give mulighed for fællesskaber og aktiviteter på tværs.

• Hvordan der skabes endnu bedre sammenhæng til Ølstykke Stationsby med en ændret placering af parkeringspladser, ændringer af vejadgang og belysning mv.

Høringsperiode

Udviklingsplanen er lige nu i offentlig høring. Det er muligt at indsende skriftlige høringssvar til udviklingsplanen inden den 27. august kl. 12:00