Hjem Job i kommunen Team EVA - intern vikar i plejen

Team EVA - intern vikar i plejen

Vi dækker vagter for hele plejeområdet i Egedal. Vi tilbyder frihed, faglige udfordringer og masser af medindflydelse. Få dit arbejds- og privatliv til at spille sammen - fra 25 timer og op til 37 timer.

Som ansat i Team EVA bliver du en del af en enhed med unikke ansættelsesforhold, hvor du kan være med til at forme og udvikle kulturen i teamet. Vi dyrker frihed under ansvar, medindflydelse og super godt arbejdsmiljø - for vi ved alle hvor afhængige vi er af hinanden.

Mød Lucia

Se video om Team EVA på YouTube.

Træt af fastlagte skemaer og mødetider?

Du har måske arbejdet det samme sted i mange år og har lyst til at prøve noget nyt uden rigtig at vide hvad? Du har måske overvejet at arbejde i et vikarbureau, men du ønsker samtidig sikkerhed?  Måske vil du egentlig bare gerne have mere medindflydelse på hvilke tidspunkter, du skal arbejde?

Unik stillings-form

Hos Team EVA vil du kunne prøve mange funktioner og arbejde i forskellige enheder, og samtidig får du indflydelse på din mødetid.

• Planlæg selv dit 12 ugers rul
  • Planlæg selv hvilke weekender og helligdage du vil arbejde
    (dog minimum 4 weekender på 12 ugers rul og 5 SH-dage på et år)
  • Fastansat med mere end 500 kolleger
  • Mulighed for at arbejde i alle vagtlag
  • Sikkerhed under sygdom
  • God pension
  • Løn under ferie

For godt til at være sandt?

Kontakt Teamleder af Team EVA, Camilla Schou-Schmidt på 72 59 74 40 eller på camilla.schou-schmidt@egekom.dk for at høre mere om ansættelsesformen. Team EVA  (Egedal Vagt og Administration) dækker vagter for hele plejeområdet i hjemmeplejen og på plejecentre i Egedal Kommune.

Egedal Sundhedscenter

Reception