Hjem Job i kommunen Social- og sundhedsassistent i Egedal Kommune

Social- og sundhedsassistent i Egedal Kommune

Vil du være vores nye Kollega? Så garanterer vi et job, hvor du både skal bruge din hjerne og dit hjerte

Egedal Kommune har en klar ambition om at være en af Danmarks bedste kommuner at arbejde og bo i. For at understøtte denne ambition har vi på sundheds- og ældreområdet altid brug for fagligt dygtige og empatiske medarbejdere, der vil være med til at sikre verdens bedste hverdag for de borgere, der har brug for vores hjælp.

I vores hjemmepleje og på vores plejecentre vil du som social- og sundhedsassistent komme til at indgå i nogle engagerede tværfaglige teams, hvor din viden og din sundhedsfaglige kvalifikationer vil blive værdsat og sat i spil fra dag ét. Har du mod på og lyst til, at hjælpe os med at realisere ambitionen om at skabe verdens bedste hverdag, så har vi lige jobbet til dig.

Et job hvor du både skal bruge din hjerne og dit hjerte.

Ledige SSA-stillinger i Egedal Kommune

Nedenfor kan du se vores ledige SSA-stillinger. Vælg Social- og sundhedsassistenter under "Stillingskategori".