Hjem Job i kommunen Hvem er vi? Hvorfor vælge Egedal Kommune?

Hvorfor vælge Egedal Kommune?

Egedal Kommune er en attraktiv arbejdsplads. Læs her, hvorfor du skal søge hertil, hvis du ønsker at gøre en forskel i lokalsamfundet, mens du udvikler din professionelle karriere.

Work-life-balance

Det ligger i vores dna at undersøge mulighederne for fleksibilitet i fx arbejdstider og -betingelser. På den måde balancerer vi ikke kun arbejde og privatliv, men også behov hos medarbejder og arbejdsplads.

Work-life-balance

Indflydelse

Både i det daglige og gennem vores formelle samarbejdssystem (MED-organisationen) har vi mulighed for at have indflydelse på beslutninger og processer, der påvirker vores arbejde og måske også lokalområdet.

Indflydelse

Professionel udvikling

Der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling i og til arbejdet. Vi lægger vægt på at være fælles om opgaverne dér, hvor det giver mening. Vi har fokus på, at vi både som medarbejdere og organisation skal gro fagligt og personligt.

Professionel udvikling

Arbejdsmiljø

Vi arbejder løbende med vores dialogorienterede og fællesskabende arbejdsmiljø, hvor både det fysiske og psykiske arbejdsmiljø prioriteres.

Arbejdsmiljø

Samfundsengagement

Arbejde i Egedal Kommune giver mulighed for direkte at bidrage til og forme lokalsamfundet. Vi løser en bred vifte af arbejdsopgaver, som til sammen udgør fundamentet for de mere end 45.000 borgere, der bor i kommunen. Cirka 40 % af os både bor og arbejder i kommunen.

Samfundsengagement

Beliggenhed

I Egedal Kommune har vi fem S-togstationer, så det er altid nemt at komme på arbejdet, selv hvis du skal pendle. Vores moderne og flotte rådhus ligger fx lige ved siden af Egedal Station.

Nogle af os er så heldige, at vi i forbindelse med vores arbejdsopgaver kan få gavn af, at Egedal Kommune byder på varieret og skøn natur med dale, bakker, skove, søer og åer.

Beliggenhed

Udviklingskommune

Egedal Kommune er en udviklingskommune, der har et borgervendt fokus på bæredygtighed, digital transformation samt økonomisk og demografisk vækst med nye boligområder, erhvervsparker og offentlige faciliteter.

Udviklingskommune

HR