Den Digitale Hotline
Der er hjælp at hente på tlf. 7020 0000, hvis du har brug for hjælp til digital selvbetjening - også udenfor normal åbningstid.
Hvad kan Den Digitale Hotline hjælpe med?
Vi vejleder i de digitale selvbetjeningsløsninger, som kommunerne og det offentlige stiller til rådighed, og du kan få hjælp og vejledning til, hvor du skal henvende dig.
Vi er bemandet med medarbejdere fra Borgerservice og kan vejlede dig, men ikke foretage konkret sagsbehandling.
Åbningstider
På tlf. 7020 0000 sidder dygtige medarbejdere klar til at hjælpe dig med selvbetjening:
Mandag til torsdag kl. 08.00-20.00
Fredag kl. 08.00-16.00
Søndag kl. 16.00-20.00
Lukket lørdage og helligdage.
Vi kan eksempelvis hjælpe med
- Digital post, e-boks og fritagelser
- At afklare spørgsmål om pas og kørekort
- Hjælp til tidsbestilling i Borgerservice
- MitID
- Digital flytning
- Bestilling af sundhedskort (det gule kort) og EU-sygesikring (det blå kort)
- Digital pladsanvisning
- Valg af læge / sygesikringsgruppe
- Udvalgte områder inden for SKAT