Hjem Om kommunen Fakta Tilflytter til kommunen Velkommen til Egedal Kommune Fritidsliv og kultur for alle

Fritidsliv og kultur for alle

Det er vores vision at give borgerne mulighed for at have en hverdag i fællesskab og bevægelse.

I Egedal Kommune er der muligheder for alle. Med fem idrætsanlæg, en svømmehal og to svømmebade er vores målsætning at favne bredt med tilbud til alle borgere i kommunen. I Egedal findes et utal af foreninger og tilbud, som drives af frivillige ildsjæle. Fælles for alle er, at de er med til at gøre det både sjovt, sundt og aktivt at bo i kommunen. Karate, kor, svømning, spejderhytte eller skak? Tilbuddene er mange, og der findes helt sikkert noget, som passer til lige netop dig og din familie.

Du kan finde meget mere information om kultur og fritidslivet for borgere i Egedal.

Bibliotek og kulturhus i ét

På bibliotekerne i Ganløse, Smørum, Stenløse og Ølstykke kan du låne alt, hvad dit hjerte begærer inden for litteratur, lydbøger, musik og meget mere. Bibliotekerne fungerer også som centrale kulturhuse i kommunen, hvor du kan opleve udstillinger, teater og foredrag for både børn og voksne. Her kan du også låne lokaler til arrangementer. På egedalbibliotekerne.dk finder du et overblik over Egedal Bibliotekernes adresser og de mange spændende tilbud og arrangementer.

Find nye fællesskaber med Boblberg

Vil du gerne have nye mennesker ind i dit liv, kan Boblberg være et godt sted at starte. Her kan du møde andre at dele interesser, oplevelser eller tanker med. Eller finde en forening at være frivillig i.

By, Kultur og Fritid

By-kultur-fritid@egekom.dk