Skip til hoved indholdet

Vestforbrænding vil fremover varetage borgerhenvendelser angående affald

Fra mandag d. 15. april vil Vestforbrændings kundeservice overtage flere af driftsopgaverne for kommunens affaldsteam.

Du skal ikke gøre noget anderledes

Har du henvendelser om affald, kan du stadig benytte de kendte kanaler: 

  • Selvbetjeningsløsningen ’Mit Affald’
  • App'en ’Affaldsportal’
  • Eller ved at maile eller ringe til os.

Du vil opleve, at når du ringer til affaldsteamet på 7259 7664, vil en medarbejder fra Vestforbrændings kundeservice besvare opkaldet. Henvendelser sendt til mailen affald@egekom.dk eller i selvbetjeningsløsningen vil ligeledes blive besvaret af en medarbejder fra Vestforbrænding.

Bygger videre på gode erfaringer

Vestforbrænding har tidligere varetaget affaldsteamets telefoniske henvendelser. Vi bygger videre på succesen og tidligere erfaringer, og deres kundeservice sidder klar til at håndtere dine spørgsmål om affald. Vi ser frem til at fortsætte vores samarbejde med Vestforbrændings kundeservice for at sikre en effektiv og god service til dig og andre borgere i kommunen.

Kontakt

Affaldsgruppen

Dronning Dagmars Vej 200
3650 Ølstykke
affald@egekom.dk

Ring til os

Bemærk:

Opkald besvares af Vestforbrænding

Hold dig opdateret

Tilmeld dig nyt fra Egedal Kommune

Find os

Dronning Dagmars Vej 200
3650 Ølstykke

CVR-nr.: 29188386
Kommunenummer: 240

Akut hjælp

Telefon: 7259 6000

Åbningstider i Borgerservice

Mandag 8 - 14
Tirsdag 10 - 14
Onsdag Lukket
Torsdag 10 - 17.30
Fredag 10 - 12

Åbningstider i Egedal Sundhedscenter

Mandag - Torsdag 8 - 16
Fredag 8 - 15

Følg os på de sociale medier