Hjem Nyheder Søagerskolegrunden ved Smørumnedre til salg

Søagerskolegrunden ved Smørumnedre til salg

Egedal Kommune udbyder spændende ejendom til salg i det sydlige Smørumnedre med en attraktiv placering og gode muligheder for byudvikling.

Med en placering på kanten af Smørumnedre og ca. 30 minutter til hovedstaden er dette område enestående - både i lokal og regional sammenhæng. Smørumnedre byder på mange attraktive grønne områder og er omgivet af et flot bevaret kulturlandskab. Ejendommen er omfattet af lokalplan 074, som desuden bl.a. omfatter den eksisterende daginstitution mod nord.

Ejendommen er ca. 25.880 m2 og rummer et bebygget areal svarende til ca. 6.500 m2 , hvoraf størstedelen er skolebygninger. De ubebyggede arealer er i dag indrettet som boldbaner, legeområder samt til parkering.

Ejendommen ligger under 1 km fra byens torv med handlemuligheder, Smørums Kulturhus samt Smørum Golfklub. Smørum er i rivende udvikling, som blandt andet ses på de nærliggende byudviklingsområder.

Tilbud skal fremsendes til JuraEjendomogByg@egekom.dk senest onsdag d. 1. maj 2024 kl. 24.00, mærket ”Søagerskolegrunden”.

Ovenfor ses luftfoto med Søagerskolegrunden i midten.