Rookie Bootcamp: Bliv en del af et hyggeligt træningsfællesskab

Trænger du til at komme ud af huset og møde andre unge, der også gerne vil træne til friske danserytmer og få større kropsbevidsthed? Så kom med på vores Rookie Bootcamp – vi starter den 17. september.

10 ugers træningsforløb

Rookie Bootcamp er 10 ugers træningsbootcamp for unge mellem 18 og 30 år, hvor du lærer forskellige måder at bevæge dig på til musik i fællesskab med andre.

Det vigtigste er ikke at være god til at danse, men at man har lyst til at bevæge sig sammen med andre, fortæller Ida Vanman Jakobsen, der er netværkskonsulent i Sundhedscentret og en af de to instruktører på bootcampen:

– Det ikke er et dansehold, hvor man lærer at danse, man skal bare kunne lide musik og synes, det er fedt at træne sammen med nogen. Eller måske bruge det som motivation for at komme i gang med at træne. Bootcampen er både for nybegyndere og for alle, der har lyst til at være en del af et hyggeligt træningsfællesskab, hvor vi har det sjovt, siger Ida Vanman Jakobsen.

Hver tirsdag kl. 16-18. Første gang er den 17. september.
Egedal Sundhedscenter, Dronning Dagmars Vej 200, 3650 Ølstykke.

Aldersgruppe

Alle i alderen 18-30 år

Instruktører

Ida Vanman Jakobsen og Klara Maria Brinch Rønnebro.

Tilmeld dig hurtigst muligt via Place2book. Der er kun 12 pladser.

Ida Vanman Jakobsen, instruktør

Tilmelding via Place2book