Hjem Nyheder Overvældende interesse for borgermøde om den fremtidige regnvandshåndtering i Ølstykke-Stenløse

Allerede nu er der flere tilmeldte, end der er plads til i Stenløse kulturhus. Det er glædeligt, at der er så mange borgere, der gerne vil deltage aktivt.

Vi arbejder på at sikre plads til flere deltagere

Vi bryder os naturligvis ikke om at skulle afvise borgere, der har lyst til at deltage i dialogerne på vores borgermøder. Vi værdsætter dialogen og de gode indspark på borgermøderne højt.

Borgermødet er tirsdag den 11. juni kl. 17-19

Det er muligt at skrive sig på ventelisten nedenfor eller via det tilmeldingslink, der oprindeligt blev sendt ud. Vi vender tilbage med mere information på Egedal Kommunes hjemmeside og Facebook-side hurtigst muligt i næste uge.