Hjem Nyheder Kom til Klub Egedals Klubfestival - en dag fyldt med sjov og hyggeligt samvær!

Kom til Klub Egedals Klubfestival - en dag fyldt med sjov og hyggeligt samvær!

Fredag den 7. juni inviterer Klub Egedal endnu engang til deres årlige klubfestival! Det bliver en dag fyldt med glæde og aktiviteter for klubbørnene, deres forældre, bedsteforældre og søskende.

Kom og vær med

Alle er hjerteligt velkomne til denne festdag, hvor borgmesteren byder velkommen kl. 14, og herefter åbner både aktiviteterne og madboderne.

En dag fyldt med aktiviteter

Festivalpladsen byder på et væld af spændende aktiviteter: bumperballs, klatretårn, ansigtsmaling, kreatelt, fodbolddart, rollespil, bål med pandekager og snobrød, hoppepuder, et-hjulet cykler og meget, meget mere. Der vil være noget for enhver smag og alder.

Lækker mad til alle

Madboderne vil friste med alt fra toast, nachos, pizza og haps dogs til søde lækkerier som kaffe og kage, slush ice, candyfloss og en slikbod. Der er rig mulighed for at stille både sulten og den søde tand.

Scenen er sat til musik og dans

Den store mobile scene vil dagen igennem være fyldt med optrædener fra klubbørnene med både dans og musik. Festivalen kulminerer med en fantastisk koncert af ICEKIID, som sørger for en uforglemmelig afslutning på dagen.

Nyt Initiativ: Genbrugsguld

I år præsenterer klubbernes Klubråd en ny og spændende bod med fokus på "Genbrugsguld". Her kan du få trykt et flot logo på din gamle T-shirt og give den nyt liv. Du kan også købe nye T-shirts i boden til en billig pris.

Løb for din Klub og vind store præmier

Der er også mulighed for at vinde 5000 kr. til din klub i konkurrencen "Løb for din klub". Løbet er sponsoreret af Ungdomsringen og SPARTA, og både børn og forældre er velkomne til at deltage. Den klub, der samlet set løber eller går flest kilometer på 30 minutter, vinder. Der er også præmier til personlige rekorder.

Vi glæder os til en festlig og mindeværdig dag! Alle klubmedarbejdere er i fuld gang med forberedelserne, og vi kan næsten ikke vente med at byde jer velkommen.

Kom og vær med til at gøre denne dag til en uforglemmelig oplevelse for hele familien!

Praktisk Information

• Billetter og armbånd til børn og unge indmeldt i klub købes i klubben for 50 kr., hvilket inkluderer adgang til alle aktiviteter samt frugt, kage og saftevand.
    • På dagen kan armbånd købes for 75 kr. i infoteltet.
    • Betaling kan ske med kontanter og MobilePay.

Adresse & transport

Festivalen finder sted ved området ved Søhøjskolen og Hampen, beliggende på Hampelandsvej 7b i Ølstykke.

Klubben sørger for transport frem og tilbage med busser.