Kom til budgetdialog og lad os være fælles om Egedal

Kom og tag en snak med dine lokale politikere. De står klar til at møde dig torsdag d. 5. september kl. 19, hvor vi byder velkommen til budgetdialog på Egedal Rådhus. Kom og vær med, lad os påvirke hinanden - og være #fællesomegedal

Velkommen til en aften, hvor vi sammen skaber rammerne for fremtidens Egedal

Interesserer du dig for foreningslivet, børnene i vores dagtilbud og skoler, vores ældre mennesker på plejehjemmene, vores natur eller måske byudviklingen i Egedal Kommune?

Så kom og ta’ en snak med dine lokale politikere!

Invitation til åben dialog

Alle borgere inviteres til en åben dialog med politikerne om, hvordan vi bedst muligt prioriterer de midler, vi har til rådighed.

Budgettet handler om mere end tal – det handler om vores fælles fremtid. Derfor er det vigtigt, at vi tager dialogen om, hvordan vi skaber de rammer for hverdagen, der bedst afspejler vores behov.

I en tid, hvor midlerne er begrænsede, er det afgørende, at vi prioriterer dem rigtigt. Vi har brug for din stemme, dine idéer og dit engagement for at sikre, at beslutningerne træffes på det bedst mulige grundlag.

Borgmesteren byder velkommen

Ved arrangementet byder borgmester Vicky Holst Rasmussen alle velkommen i Byrådssalen, hvor aftenen starter med en præsentation af Egedal Kommunes økonomi og den kommende budgetproces.

Cafémøder med politikerne

Der åbnes efter præsentationen op til Borgertorvet, som nu er inddelt i caféer, hvor vores lokale politikere står klar til dialog. Her vil du kunne komme med forslag og kommentarer til den økonomiske fordeling og prioriteringsforslagene ved hver café.

Forplejning

Der vil være en let og håndholdt snack samt vand og kaffe, som du kan tage med dig rundt til caféerne.

#fællesomegedal

Sekretariat for Politik og Ledelse