Hjem Nyheder Kom og del dine tanker om erhvervs- og udviklingsmulighederne i Værebro

Kom og del dine tanker om erhvervs- og udviklingsmulighederne i Værebro

Vi inviterer til dialogmøde om den fremtidige udvikling og de muligheder, der er for erhvervslivet i Værebro.

Værebro er det største erhvervsområde i Egedal Kommune og rummer mange spændende virksomheder. Udviklingen er gået stærkt, og der er vækst blandt mange af de virksomheder, der er placeret i området.

Derfor vil vi gerne invitere interesserede virksomheder til et dialogmøde om den fremtidige udvikling og de muligheder, der er for erhvervslivet i Værebro. Mødet afholdes mandag den 8. april 2024 kl. 16.30-18.00 hos PV Udlejning, hvor ejer Peter Vest lægger lokale til. Vi byder på lidt koldt at drikke.

På dialogmødet vil I møde borgmester Vicky Holst Rasmussen, erhvervsudvalgsformand Charlotte Haagendrup samt by- og erhvervsdirektør Ellen Hvidt Thelle.

Eftermiddagen byder på:

• Velkomst ved borgmester Vicky Holst Rasmussen.
  • Nyt fra kommunen ved by- og erhvervsdirektør Ellen Hvidt Thelle, herunder lokalplan, Kommuneplan og den kommende Frederikssundsmotorvej.
  • Dialog om jeres tanker og idéer for erhvervsområdet i Værebro.

Værebro – mulighed for vækst og udvikling i Egedal Kommune

Egedal er en grøn kommune, der rummer en bred vifte af virksomheder. Virksomhederne har mulighed for vækst og udvikling, som kommunen meget gerne vil være med til at understøtte.

Vi håber at se jer til mødet.

Tid og sted:

Mødetid og sted: mandag d. 8. april 2024 fra kl. 16.30 – 18.00 hos PV Udlejning, Tinghøjvej 2, 3650 Ølstykke.

Deadline for tilmelding til mødet er torsdag den 4. april 2024. Har du spørgsmål på forhånd, kan de fremsendes i forbindelse med tilmeldingen.

Erhvervsteamet

Erhverv@egekom.dk