Høringsmøde om udviklingsplan for Ølstykke Fritidsområde

Egedal Kommune inviterer til et høringsmøde om den nye udviklingsplan for Ølstykke Fritidsområde.

Tilmelding via place2book

Alle interesserede opfordres til at deltage

Vi opfordrer alle interesserede borgere til at deltage i høringsmødet og bidrage med deres input til den fremtidige udvikling af Ølstykke Fritidsområde.

Tid og sted

Mødet finder sted den 20. august fra kl. 17:30 til 19:00 i Fodboldens klubhus i Ølstykke Fritidsområde.

Det er nødvendigt at tilmelde sig mødet af hensyn til forplejningen. Tilmelding skal ske via place2book: Tilmelding til høringsmøde om udviklingsplan for Ølstykke Idrætsområde

Program

På mødet gennemgår administrationen hovedelementerne i udviklingsplanen og det er muligt at stille spørgsmål.

Udviklingsplanen, som er resultatet af en længere proces med involvering af områdets brugere og eksperter, sigter mod at forbedre de fysiske rammer for fritidsaktiviteter i området. Konkret indeholder udviklingsplanen bud på løsningen af tre centrale udfordringer, som de brugere og eksperter, der har været involveret i arbejdet med planen, peger på:

• Hvordan der skabes gode fysiske rammer for udviklingen af eksisterende og nye aktiviteter i området med udpegning af byggefelter til mulige, fremtidige faciliteter, der placeres centralt for at skabe bedre sammenhæng i området.

• Hvordan der skabes bedre sammenhæng på tværs af fritidsområdets delområder med stiforbindelser, mødesteder og rekreative områder, der kan give mulighed for fællesskaber og aktiviteter på tværs.

• Hvordan der skabes endnu bedre sammenhæng til Ølstykke Stationsby med en ændret placering af parkeringspladser, ændringer af vejadgang og belysning m.v.

Høringsperiode

Udviklingsplanen er lige nu i offentlig høring. Det er mulighed for at indsende skriftlige høringssvar til udviklingsplanen inden den 27. august kl. 12:00.

Læs mere om høringsprocessen og find forslag til udviklingsplanen her.

Mandag 8 - 14

Mandag - Torsdag 8 - 16