Hjem Nyheder Fjernvarmearbejde giver trafikomlægninger på Kirkebakken i Veksø

Fjernvarmearbejde giver trafikomlægninger på Kirkebakken i Veksø

I forbindelse med fjernvarmearbejdet på Kirkebakken, har Aarsleff sat afspærring op og fået leveret fjernvarmerørene. I den kommende tid vil smedene svejse rørene sammen og gøre klar til at gravearbejdet kan begynde.

Trafikomlægninger

Sidevejene, Fugleøjevej og Katholm, står åbne for ind- og udkørsel, men stierne ud til Kirkebakken vil være lukket af.

Når gravearbejdet går i gang, vil der være en periode, hvor der skal graves forbi disse sideveje, og derfor vil ind- og udkørsel vil blive yderligere begrænset. Aarsleff prøver at gøre det i perioder, hvor der er mindst trafik.

Al trafik ind til dagligvarebutikkerne forbliver mulig i hele perioden.

Afspærringer og tidsrum

Der er opsat afspærringerne og arbejdet forventes færdigt ultimo september. Aarsleff vil udføre arbejdet indenfor normal arbejdstid, men afspærringerne og trafikomlægningerne vil vare indtil arbejdet er færdiggjort.

Se kortene over trafikomlægningerne

Aarsleff har delt strækningen på Kirkebakken op i 3 etaper. De er allerede færdige med første etape og har etape 2 og 3 tilbage.

Etape 2 er påbegyndt, og når etape 2 er afsluttet, opstartes 3 etape.

Der vil følge mere information om etape 3, når arbejdet nærmer sig den del af projektet.

Mere information

Er der spørgsmål eller behov for yderligere uddybning, så kan projektlederen fra Aarsleff kontaktes på e-mail: kamr@aarsleff.com