Hjem Nyheder Bliv del af et fodboldfællesskab

Bliv del af et fodboldfællesskab

Kom og bliv en del af et trygt fodboldfællesskab i FC Demens, der handler om at bevæge sig og have det sjovt! Vi byder mennesker med demenslignende symptomer, demens i tidligt stadie samt pårørende, naboer, venner, eller andre interesserede velkomne.

Kom med på holdet

Du kan være med på fodboldholdet, uanset om du har en fortid som professionel, eller du aldrig har snøret fodboldstøvlerne før. Du behøver ikke komme iklædt fodboldtøj- og støvler.

Det er ganske gratis at være tilmeldt holdet, og der vil være en demenskonsulent til stede ved alle træninger.

Vi starter op i uge 10, 2024.

• Mødested: Klubhuset ved Ølstykke Stadion
  • Mødetidspunkt: Hver torsdag kl. 10-11

Der tages hensyn til hver enkelt spiller, og når bolden ruller, passer vi på hinanden. Gennem fodbolden og det sociale samvær ønsker vi at løfte livskvaliteten og skabe glæde i trygge rammer.

Kom og vær med

Lyder det som noget for dig eller en af dine nærmeste pårørende? Så tag kontakt til demenskonsulent Mette Petersen Nørregaard på 72599733 eller via mail på mette.norregaard@egekom.dk

Du kan læse mere på Læs mere på egedalkommune.dk/fcdemens

Sundhed og omsorg