Skip til hoved indholdet

Post til døren

Kan du ikke selv hente din post, kan du få den bragt til hoveddøren.

Ansøg elektronisk her

Hvem kan få post til hoveddøren?

Du kan få din post bragt direkte til din hoveddør:

  • Hvis du har nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne
  • Hvis du har særlige sociale problemer

Det forudsætter dog, at du har en brevsprække i din hoveddør.

Hvordan ansøger jeg om at få post til hoveddøren?

Du kan enten søge elektronisk via linket ovenfor, eller du kan udfylde et ansøgningsskema. Når skemaet er udfyldt, skal du printe og sende eller levere det til Egedal Kommune. Se kontaktoplysninger nederst på siden.

I skemaet bliver du bedt om at oplyse, hvilke former for anden hjælp du modtager fx personlig eller praktisk hjælp. På grundlag af oplysningerne foretager kommunen en vurdering af, om du er ude af stand til selv at hente din post i brevkassen eller brevkasseanlægget.

Hvordan får jeg post til hoveddøren?

Hvis du er berettiget til at få post leveret til døren, giver Egedal Kommune direkte besked til Post Danmark.

Hvis du flytter, er det dit eget ansvar at meddele Post Danmark, at retten til at få bragt post til døren overføres til din nye adresse.

Her finder du:

Kvalitetsstandard 2024 for trænings-, pleje, omsorgs- og hjælpemiddelområdet

Sagsbehandlingsfrister

Kontakt

Den Sundhedsfaglige Myndighed

Dronning Dagmars Vej 200
3650 Ølstykke

Hold dig opdateret

Tilmeld dig nyt fra Egedal Kommune

Find os

Dronning Dagmars Vej 200
3650 Ølstykke

CVR-nr.: 29188386
Kommunenummer: 240

Akut hjælp

Telefon: 7259 6000

Åbningstider i Borgerservice

Mandag 8 - 14
Tirsdag 10 - 14
Onsdag Lukket
Torsdag 10 - 17.30
Fredag 10 - 12

Åbningstider i Egedal Sundhedscenter

Mandag - Torsdag 8 - 16
Fredag 8 - 15

Følg os på de sociale medier