Hjem Mit liv Kultur, fritid og idræt Book lokaler og anlæg Leje af markeds- og festpladser

Leje af markeds- og festpladser

Kommunens markeds- og festpladser kan benyttes til tivoli, cirkusforestillinger, kræmmermarkeder, udstillinger m.v.

Markeds-, fest- og cirkuspladser

I Egedal Kommune findes der flere kommunale grønne områder.

Pladserne kan benyttes til cirkusforestillinger, tivoli, kræmmermarkeder, udstillinger m.v.

Arealerne ligger i:

• Ganløse, v/Møllen, Toftekildevej/Hvidehøjvej
  • Slagslunde, Gl. Idrætsplads, Klokkekildevej 5
  • Smørum, Hundetræningsarealet, Smørum Parkvej 2 B, Smørumnedre
  • Veksø, "Det grønne areal", Smedestræde 6
  • Ølstykke, Stadionvej 2 (hvor Gl. Roskildevej/Stadionvej mødes ved rundkørslen)
  • Den gamle ridebane på Ørnebjergvej, Ølstykke

Booking af de grønne områder foregår via Egedal Kommunes Booking- og Tilskudsportal. Ønsker du at booke de grønne områder er det nødvendigt at oprette sig som bruger og logge ind i portalen. Du skal ved registrering udfylde et ansøgningsskema, som administrationen behandler hurtigt muligt. Efter godkendt registrering gives der adgang til booking af de faciliteter, der er registreret i portalen.

Du kommer til Bookingportalen ved at trykke øverst på denne side - Ansøgning om lån af marked-/festpolads.

Se taksten på hvert enkelt grønne område i Egedal Kommunes årligt godkendte takstblad.

Arrangementer for 150 personer eller derover:

Sådanne arrangementer skal altid meddeles til Egedal Kommunes byggesagsafdeling senest 14 dage før afholdelse. Du skal oplyse om forventet deltagerantal og medsende oversigtsplan for aktivitet og opstilling. Skriv til Egedal Kommunes byggesagsafdeling på mail: byggesag@egekom.dk