Hjem Mit liv Børnepasning og skole SFO og klub Klub Meld dit barn ind i klub

Meld dit barn ind i klub

Klubberne er for børn og unge, der går i 4. - 7. klasse.
I Egedals klubber er der mulighed for at få et indholdsrigt fritidsliv sammen med  jævnaldrende kammerater efter skoletid.

Fra 6. klasse er der tilbud om aftenklub - og alle klubber holder informationsmøder/åbent hus, hvor børn og forældre kan få mere at vide om de mange aktiviteter. I vil modtage en invitation med nærmere information.

Indmeldelse kan ske fra dag til dag - og der er ingen venteliste. Du melder ind digitalt ved at bruge Digital Pladsanvisning her på siden.

Hvis du vil flytte dit barn til en anden Klub i Egedal Kommune, kan du gøre det ved at kontakte den nye klub, som sørger for dette.
Dit barn kan skifte klub fra dag til dag.

Udmeldelsesfristen er løbende måned + 1 måned. Du skal udmelde dit barn digitalt, ved brug af Digital Pladsanvisning her på siden.

7. klasse

Man bliver automatisk udmeldt den 31/7, det år man går ud af i 7. klasse.

Find priser ved at klikke på linket.

Betaling for mad og materialer

Alle spørgsmål vedr. mad-/og materialekort skal ske direkte til klubben.

Hvis du har en lav husstandsindkomst, kan du kan læse om muligheden for at få tilskud til betalingen for plads i klub.

Det er ikke muligt at få søskendetilskud til børn og unge der er indmeldt klub.