Igangværende udbud
Egedal Kommune foretager løbende udbud af varekøb, tjenesteydelser, IT samt bygge- og anlægsopgaver.
Offentliggørelsen af udbuddet afhænger af den konkrete situation.
I mange tilfælde foretages udbud på Kommunens vegne gennem de udbudspartnerskaber, som kommunen deltager i. Det er det enkelte partnerskab der vælger hvor og hvordan udbuddet gennemføres.
Udbud af varer- og tjenesteydelser vil ske gennem Mercell og de igangværende udbud kan ses og tilgås på dette link til mercell.dk.
Udbud af håndværker og rådgivningsopgaver sker på leverandørportalen Comdia. Her fremgå igangværende udbud. Alle der ønsker at byde på disse i forbindelse med vedligeholdelsesopgaver på Kommunens bygninger, skal derfor registrere sig i Comdia.
Opsætning og drift af Elladere til bilister
Opgaven vedrører etablering, opsætning af 56 ladepunkter i Egedal Kommune fordelt på 28 lokaliteter. Ladepunkterne skal være offentligt tilgængelige og betjene elbilister. Det vurderes at efterspørgslen i udgangspunktet tilgodeses af normalladere , men det er muligt at tilbyde elladere med en højere effekt. Opgaven udbydes igennem kommunens udbudssystem mercell og kan bl.a. tilgås via det link, som allerede findes ovenfor.