Igangværende udbud
Egedal Kommune foretager løbende udbud af varekøb, tjenesteydelser, IT samt bygge- og anlægsopgaver.
I mange tilfælde foretages udbud på Kommunens vegne gennem de udbudspartnerskaber, som kommunen deltager i. Det er det enkelte partnerskab der vælger hvor og hvordan udbuddet gennemføres.
Udbud af varer- og tjenesteydelser vil ske i det elektroniske udbudssystem Mercell. Igangværende udbud kan ses og tilgås på dette link til mercell.dk.
Udbud af håndværker og rådgivningsopgaver sker på leverandørportalen Comdia. Her fremgår igangværende anskaffelser. Alle der ønsker at byde på disse anskaffelser i forbindelse med vedligeholdelsesopgaver på Kommunens bygninger, skal derfor registrere sig i Comdia.
Se også nedenfor for en liste over aktuelle udbud:
Udbud af indsamling af genanvendelige affaldsfraktioner i Egedal Kommune
Udbuddet vedrører indsamling af følgende affaldsfraktioner: Plast/Mad og Drikkevarekartoner (MDK), Papiraffald, Glas, Metal og Pap. Udbuddet, der er offentligt, er offentliggjort i udbudssystemet Mercell. Erhvervsvirksomheder, der er interesserede i at byde, kan blandt andet tilgå udbuddet via linket ovenfor. Tilbudsfristen er torsdag den 18. september 2025, kl. 12:00.
Udbud af Madordning til to skoler i Egedal Kommune (offentliggøres mandag d. 8 september)
Egedal Kommune indgår i Børne- og Undervisningsministeriets forsøgsordning med levering af frokostmåltider til udvalgte folkeskoler. Fra Egedal Kommune indgår Stengårdsskolen (udskolingen) og Veksø Skole (indskolingen) i forsøget. Udbuddet vedrører daglig levering af sunde skolemåltider til de personer der er omfattet af forsøgsordningen. Den udbudte kontrakt har en varighed der svarer til de 3 år som forsøgsordningen løber på. Herefter er der en mulighed for at forlænge kontrakten yderligere. Udbuddet offentliggøres i udbudssystemet Mercell og der er frist for at afgive tilbud den 29 september kl. 12.00.
Kontakt
Udbud
Dronning Dagmars Vej 2003650 Ølstykke
Dette område kan kontaktes gennem kommunens hovednummer 7259 6000.