Skip til hoved indholdet

Digital Postkasse

Har du en virksomhed eller en forening med et CVR-nummer, skal du have en digital postkasse til din virksomhed eller forening.

Postkassen er gratis og giver hurtig adgang til sikker post fra det offentlige. Opret en digital postkasse, så du ikke går glip af vigtige meddelelser - om sygedagpenge, straffeattester, indkaldelse til bilsyn osv.

I postkassen kan du selv vælge, hvordan posten skal håndteres, og du kan selv oprette mapper. Du kan også angive en e-mailadresse eller et mobilnummer og få besked, når der er ny post i postkassen.

Opret Digital Postkasse

Læs mere og opret postkassen på virk.dk/hjælp til digital post.

Gode råd:

  • Din virksomhed skal bruge en medarbejdersignatur, når du opretter postkassen. Læs mere og bestil via Virk.dk/postkasse
  • Udpeg en administrator, der opretter postkassen og uddeler brugerrettigheder.
  • Brug hjælpen på Virk.dk og få svar på dine spørgsmål.

Få hjælp til Digital post

Trin for trin guide til oprettelse af Digital Postkasse på Virk.dk.

Hotline - ring på telefon på 7080 8686. Telefontiden er man-fre. 9-18.

Kontakt

Erhvervsteamet

Dronning Dagmars Vej 200
3650 Ølstykke
Erhverv@egekom.dk

Ring til:

Erhvervspartner Thomas B. Hansen Tlf.: 7259 7207

Hold dig opdateret

Tilmeld dig nyt fra Egedal Kommune

Find os

Dronning Dagmars Vej 200
3650 Ølstykke

CVR-nr.: 29188386
Kommunenummer: 240

Akut hjælp

Telefon: 7259 6000

Åbningstider i Borgerservice

Mandag 8 - 14
Tirsdag 10 - 14
Onsdag Lukket
Torsdag 10 - 17.30
Fredag 10 - 12

Åbningstider i Egedal Sundhedscenter

Mandag - Torsdag 8 - 16
Fredag 8 - 15

Følg os på de sociale medier